התחלת לברר על צילומים והופתעת מהמחירים, הרי איך זה יכול להיות שצילומים של בין שעה וחצי לשלוש שעות עולים כך כך הרבה? 

כשאנחנו מגיעות מתחומי עיסוק שונים כנראה שלא נכיר את מכלול האלמנטים המגולמים בתמחור וכמות שעות העבודה שאותו ספק משקיע על מנת לתת לנו שירות מסויים. אז בואי אני אספר לך איך זה עובד אצלי:

לעיתים, אנשים נוטים לחשוב שזמן העבודה מסתכם בזמן הצילום שקוב בחבילה, אך כמובן שלא כך הוא הדבר. לפני מועד הצילומים יש הערכויות – טלפונים, הסתמסויות, מיילים, הכנת הסכמי עבודה, ארגון אביזרים/קנייה במידת הצורך, זמן נסיעה למקום הצילומים, דלק עבור כל כיוון. ומה אם מדובר במעבר לוקיישנים כמו בצילומי בוק בת מצווה?

אחרי החוויה שהיתה לנו ביום הצילומים, כול אחת חוזרת לביתה וכאן מתחילה עבודת הכנת החומרים עבורכם, שעשויה לקחת לפחות פי 2.5 זמן מאורך הסשן שלנו. התמונות שמגיעות ישר מהמצלמה הן בדרכ כהות ואפורות יותר מאחר והן מצולמות בפורמט RAW המאפשר טווח עריכה רחב יותר מאשר פורמט JPG ואיכות התמונה גבוהה יותר. על כן יש לעבד כל תמונה לפני שתקבלו אותה.

לאחר מכן אני פותחת לכם גלריה אישית באתר מיוחד (שאני משלמת עליו כמובן) ומחכה עד שכל התמונות יעלו וכשכול התמונות כבר שם אשלח לכם מייל שמסביר כיצד להשתמש בגלריה.

מתוך כלל התמונות שצולמו תבחרו תמונות לעריכה מתקדמת. כל תמונה שתבחרו אני אכניס לפוטושופ ואערוך לכן אותה לפרטי פרטים: אם יש צורך להעלים פרטים שגונבים את ההצגה מהרקע, טיפול בבעיות עור, תיקוני צבע, תאורה, אלמנטים אומנותיים. כל תמונה שתבחרו מקבלת תשומת לב מירבית ולוקחת זמן עריכה(כאן תוכלי לקרוא עוד על מה הופך תמונה לטובה).

לאחר מכן תקבלו את כל התמונות הערוכות שוב לגלריה האישית ובמקביל (בהתאם לחבילה) אתחיל לעצב לכן את האלבום ולפני שליחה לדפוס אשלח לכן לאישור סופי.

אז מעבר לכל תהליך העבודה הארוך, יש עוד אלמנט נוסף ולא פחות חשוב מבחינתי- הניסיון והיחס האישי שעל שניהם אני לא מתפשר אף פעם! חשוב לי לא פחות מכן שתקבלו תוצר ברמה הכי גבוה שאני מסוגלת לתת ושתצאו עם חויה נעימה שאולי אפילו תגרום לכן לראות את עצמכן קצת אחרת.