רק אתן ואני כאן והמטרה שלי היא להוציא אותכן הכי טוב שאני יכולה.

"תשתחררו"- עוד לא ראיתי אחד שהשתחרר כי אמרו לו. שיחרור הוא עינין אישי ופנימי, רק האדם עצמו יכול לשלוט בו. הוא נובע הרבה פעמים מביקורת עצמית גבוהה ומהחשש שיבקרו אותנו. הצלמת נמצאת כאן בשבילך ועבורך אין כאן ביקורת, יש כאן אותך ואני אעשה כל מה שאני יודעת ויכולה כדי שתרגישי בנוח ותהיה מרוצה.

תאום ציפיות מורידות את רמת המתח. כאשר אנחנו יודעות בפני מה אנחנו עומדות רמת המתח יורדת ואנו מצליחות להיות רגועות יותר. שתפו את הצלמת שבחרתן בחששות שלכם למה אתן מתחברות, מה אתן אוהבות ובמקביל לכך זכרו, לא כל אדם מצטלם בצורה זהה ולא מכל לוקיישן אפשר להוציא דברים זהים.

אני מצלמת הרבה ומעבירה לכן הרבה תמונות שחלקן יהיו מאוד דומות זו לזו. למה? כי אני מאמינה שכל אחת אוהבת לראות את עצמה מזוית מסוימת, עם/בלי חיוך עם/בלי שיניים, זוית מועדפת לפנים או לגוף. לחלקינו יש רגישות כולשהי שתראה יותר בתצלום אחד ובשני לא ורק אתן אלה שיודעות לזהות הכי טוב מה אתן אוהבות. לכן אל תתלבטי שיער פזור/ קוקו עם חיוך/ בלי נצלם גם וגם ואת תחליטי אחר כך את מה אהבת.

ומה בנוגע לבני הזוג? הם בדרכ עוד יותר מובכים להצטלם. נסי בעדינות ובחוכמה לבקש ממנו לשתף פעולה אפילו למספר תמונות בודדות. אם הוא בכל זאת יתעקש, שחררי, כשיגיע ליום הצילום אולי נגרום לו לבחור בזה בעצמו ונצליח לרכך. 

אם את עדיין מתלבטת אם לצאת לצילומים או בכלל איך לבחור צלמת מומלצת עבורך אולי כאן תוכלי לקבל רעיונות נוספים.